domingo, 20 de febrero de 2011

Roteiro polas Bibes de Ferrolterra (II) - IES Fernando Esquío

O pasado xoves, e seguindo coa boa costume de levar a cabo as reunións mensuais do Grupo de "Plambeir@s" de Ferrolterra visitando as Bibes da zona, estivemos na Biblioteca do IES Fernando Esquío de Neda onde Begoña, a súa "alma mater" fixo de extraordinaria anfitriona. Unha reunión na que non faltou un bo café e un mellor biscoito feito por Mari Gelis, mebro do fantástico equipo desta biblioteca exemplo de bo facer.

E arredor dese café falamos de libros, fixemos algún que outro intercambio de lecturas e demos os últimos toques a un proxecto común que levaremos a cabo con motivo do Día da Literatura Infantil e Xuvenil e que xa vos comentaremos máis polo miudo...

Grazas Begoña, foi un placer compartir proxectos en tan boa compaña e nunha biblioteca tan chea de vida!!

Velaí tedes unha mostra deste traballo en equipo que tanto nos gusta....


Fotografías: Maribel (CEIP Os Casais - Fene)
Montaxe: Rosana (CEIP de Pazos - Ferrol)
Grazas compañeiras!!

Reportaxe tamén en Biblioteca Xoán Farias

A próxima reunión será o 23 de marzo no CEIP O Ramo de Fene. Alí estaremos!!

3 comentarios:

Chispa dijo...

Isto vai collendo forma. Eu tamén estou encantada de ter visitado esta Biblio: Todo son ideas, e esas sempre son ben recibidas.
Apertas desde Pazos

O Segrel do Penedo dijo...

Ben vai o que ben comeza, e non puidemos escoller mellor xeito de comezar que na "Biblioteca Xoán Farias".
Cada vez máis e mellores Bibes Galegas!!
Apertas dende Fene

premiointernacional dijo...

Hola a todos

Nos gustaría animaros a participar en el Premio Internacional Educared 2011. Este año, por primera vez, se pueden presentar todo tipo de trabajos que supongan una aplicación pedagógica de las TIC, independientemente de la herramienta con la que hayan sido creados.

Las modalidades de participación son:

A. Docente con alumnos

En esta modalidad tendrán cabida todos aquellos trabajos en los que participe el alumnado de manera activa, ya sea escribiendo en un blog, elaborando artículos de una web o wiki, colaborando en un trabajo en la nube, etc.

B. Docente sin alumnos

En esta modalidad podrán participar todos los trabajos realizados por el profesorado sin participación de los estudiantes. Algunos ejemplos son las comunidades de docentes en las que se debate y comparte información sobre un tema de interés común, el diseño de actividades para PDI, etc.

C. Laboratorio de herramientas

En esta modalidad podrán participar docentes con o sin un grupo de alumnos. Se podrán presentar proyectos que supongan un trabajo de I+D+i para la creación de sus propias herramientas, aplicaciones y/o widgets, como, por ejemplo, aplicaciones para el aula de realidad aumentada, aplicaciones para dispositivos móviles o tabletas digitales, etc.


Para inscribirse y consultar más información: http://www.educared.org/premiointernacional

Un saludo,

Organización del Premio Internacional Educared 2011
Correo electrónico: premiointernacional@educared.org
Teléfono: 902.905.144
+34.981.975.621

Related Posts with Thumbnails